Palautusehdot

Mitkä ovat palautusehtonne?

Haluamme varmistaa palautuksen olevan mahdollisimman helppoa. Jos tarvitse lisää tietoa Palautusehdoista, siitä miten palauttaa, tai palautusprosessista, jatka alaspäin.


Ei-toivotun tuotteen palauttaminen?

Tiedämme että välillä tuntuu siltä, että tuote ei vain sovi, ja haluat rahasi takaisin. Kunhan tuote on alkuperäisessä kunnossa, hyväksymme palautukset ilmaiseksi alla olevien sääntöjen mukaisesti, mukaan lukien oikeudenmukaisen käytön säännöt. Mikään näistä säännöistä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.

Jos palautat tuotteen 14 päivän sisällä sen vastaanotosta tai siitä kun se on ollut saatavilla. Pyrimme käsittelemään hyvityksen 14 päivän sisällä palautetun tuotteen vastaanottamisesta.

Tämän jälkeen?

Emme hyväksy ei-toivottujen tuotteiden palautuksia yllä olevan palautusajan jälkeen. Jos silti yrität palauttaa tuotteen, meidän saatamme joutua lähettämään sen takaisin osoitteeseesi ja pyytää sinua kattamaan toimituskulut.

Mitä tapahtuu palautukselle, jos olen tilannut Klarnan kautta?

Jos olet tehnyt tilauksen Pay in 4 Payments maksutavalla Klarnassa, maksat tilauksesi säännöllisinä erinä. Jos palautat tuotteen 28 päivän sisällä sen vastaanottamisesta, annamme sinulla täyden korvauksen.

Alkuperäinen kunto

Hygienia ja asiakkaiden turvallisuus on meille erittäin tärkeää, joten tiettyjä tuotteita ei voi palauttaa hyvitystä varten kuten:

  • Kasvo + Vartalotuotteet jos avattu, käytetty tai suojatarra ei ole ehjä
  • Alusvaatteet jos hygieniatarra ei ole ehjä tai jokin etiketeistä on rikki
  • Uimapuvut jos hygieniatarra ei ole ehjä tai jokin etiketeistä on rikki
  • Lävistekorut jos sinettiä on peukaloitu tai on rikki
  • Kasvojen peitteet jos sinettiä on peukaloitu tai on rikki

Mikään näistä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.

Tietysti on hyvä kokeilla tuotetta kuten kokeilisit kaupassa, mutta älä käytä sitä. Jos tuote palautuu meille vahingoitettuna, käytettynä tai sopimattomassa kunnossa, emme pysty antamaan teille hyvitystä ja saatamme joutua lähettämään tuotteen takaisin teille (ja pyytää teitä kattamaan toimituskulut). Kaikki tuotteet tarkistetaan palautettaessa.


Vastuu

Palautetut tuotteet ovat teidän vastuulla, kunnes ne saavuttavat meidät, joten varmista että ne ovat kunnolla pakattu jotta ne eivät vahingoitu matkalla.

Koska paketti on sinun vastuullasi siihen asti, kunnes se saapuu takaisin meille, varmista, että saat postimaksun todistuksen siltä varalta että sinun pitää olla meihin yhteydessä palautuksestasi. Me emme ole vastuussa tuotteista, jotka ovat palautuneet meille virheellisesti (Sitä tapahtuu välillä!). Jos löydämme tuotteet (mikä ei aina ole mahdollista) ja haluat ne palautetuksi sinulle, saatamme pyytää sinua kattamaan toimituskulut.

 

Finnish
Finnish